سرمایه گذاری در قبرس (ویزای سرمایه گذاری قبرس)

سرمایه گذاری در قبرس،شرایط سرمایه گذاری در قبرس از روش های مختلف و نحوه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در این مقاله تهیه و تنظیم شده است.

سرمایه گذاری در قبرس
کشور قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است و این کشور در شرق دریای مدیترانه واقع شده است. از آن جایی که تنها قبرس جنوبی عضو اتحادیه شنگن است، از این رو برای مهاجرت به قبرس و سرمایه گذاری بهتر است قبرس جنوبی را انتخاب نمایید و از مزایای عضویت در اتحادیه اروپا بهره مند شوید.

مزایای سرمایه گذاری در قبرس

از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در قبرس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزایای سرمایه گذاری در قبرس

  • امنیت بالای کشور قبرس
  • اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در قبرس
  • اخذ پاسپورت قبرس
  • سفر به 155 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا

برای سرمایه گذاری در قبرس می توانید از روش های مختلفی همچون خرید ملک و ثبت شرکت در قبرس اقدام نمایید و از این طریق اقامت دائم برای خود و خانواده(همسر و فرزندان زیر 18 سال) را اخذ نمایید. در ادامه به بررسی روش های سرمایه گذاری در قبرس می پردازیم:

سرمایه گذاری در قبرس از طریق خرید ملک
یکی از بهترین و امن ترین روش های سرمایه گذاری خرید ملک در قبرس است. با خرید ملک با ارزش 300 هزار یورو و اثبات توانایی مالی به دولت قبرس به راحتی می توانید اقامت دائم این کشور را اخذ نمایید. در این روش سرمایه گذاری تنها کافی است هر دو سال یکبار در قبرس حضور داشته باشید اما اگر قصد دارید پاسپورت این کشور را اخذ نمایید باید به طور مداوم در این کشور باشید، در نهایت بعد از گذشت 7سال امکان اخذ تابعیت را خواهید داشت.

سرمایه گذاری در قبرس از طریق ثبت شرکت
ثبت شرکت در قبرس یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در قبرس محسوب می شود. دراین روش سرمایه گذاری متقاضی باید یک طرح تجاری ایده آل و سودآور پیشنهاد دهد که این طرح می تواند در زمینه های مختلف از جمله بازرگانی و... باشد. برای ثبت شرکت در قبرس باید نام شرکت، مشخصات مالک شرکت به طور کامل در فرم های مربوطه قید شود.

سرمایه گذاری در قبرس از طریق کارآفرینی
کارفرینی در قبرس یکی دیگر از روش های دستیابی به اقامت این کشور است. در این روش متقاضی باید یک طرح بسیار مبتکرانه که منجر به اشتغال زایی می شود را ارائه دهد. در صورت تایید این طرح برای متقاضی و خانواده وی یک اقامت یک ساله صادر می شود که قابل تمدید نیز هست. از آن جایی که کشور قبرس عضو سازمان تجارت جهانی است بهترین مقصد برای سرمایه گذاری محسوب می شود

سرمایه گذاری در قبرس از طریق اوراق قرضه
برای سرمایه گذاری در این روش حداقل باید مبلغ 500هزار یورو برای اوراق قرضه و سهام را سرمایه گذاری کنید و تا 3سال این سهام را در قبرس حفظ کنید. در این روش سرمایه گذاری برای شخص سرمایه گذار و خانواده اش اقامت موقت صادر می شود که بعد از گذشت 3سال سرمایه گذار می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

در پایان...
سرمایه گذاری در قبرس از طریق روش های مختلف از جمله ثبت شرکت و خرید ملک در این مقاله بررسی شده است، در نظر داشته باشید سرمایه گذاری در هر کشوری منجر به اخذ اقامت دائم نخواهد شد. قبل از مهاجرت و سرمایه گذاری در این کشور بهتر است اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید تا یک سرمایه گذاری موفق و سودآور را تجربه کنید.