مهاجرت به فیلیپین

مهاجرت به فیلیپین، زندگی در طبیعتی هیجان انگیز با اقتصادی پایدار را برای شما رقم خواهد زد. کشور فیلیپین یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی محسوب می شود که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و مانیل پایتخت آن است.
طبق آخرین تصمیمات دولت فیلیپین برای کسب سودآوری بیشتر، قوانین مهاجرت و اخذ اقامت را آسان تر نموده است. در همین راستا کارشناسان سایت مهاجرت 724 مطالبی جامع و کارآمد برای مهاجرت به این جزیره رویایی را جمع آوری کرده اند، تا انتها این نوشتار را بررسی نمایید.

مهاجرت به فیلیپین
کشور فیلیپین به دلیل داشتن زیرساخت های قوی و دانشگاه های معتبر پزشکی، بالابودن سطح کیفیت سیستم آموزشی و مناسب بودن هزینه های تحصیل و همچنین فرهنگ بی نظیر حاکم در جزیره ی زیبا و شگفت انگیز فیلیپین و وجود مردمانی خون گرم و مهربان باعث جذب مهاجرین و توریست های بی شماری شده است. برخی از روش های مهاجرت و شرایط مهاجرت به فیلیپین در این قسمت بیان شده است.

روش های مهاجرت به فیلیپین

روش های مهاجرت به فیلیپینروش های متنوعی برای مهاجرت به فیلیپین وجود دارد اما در وحله ی اول باید شرایط متقاضی ارزایابی شود تا از مناسب ترین روش، مهاجرت نماید. در این قسمت به بررسی روش های مهاجرتی پرداخته ایم:

مهاجرت به فیلیپین از طریق ازدواج
مهاجرت به فیلیپین از طریق ازدواج و دریافت اقامت برای زوج هایی که قصد دارند زندگی مشترک خود را در این کشور آغاز کنند امکان پذیر است.

مهاجرت به فیلیپین از طریق ازدواج
با رعایت قوانین ازدواج در فیلیپین، که در قسمت زیر بیان شده است می توانید برای ازدواج اقدام نمایید:

  • متقاضی که می خواهد در این کشور ازدواج کند، باید مجرد باشد اما اگر در گذشته ازدواج کرده باشد، در صورتی که همسر او به هر دلیلی در کنار او نباشد با ارائه مدارکی همچون گواهی فوت همسر یا گواهی انحلال ازدواج می تواند برای ازدواج مجدد اقدام نماید.
  • شرایط مالی فرد باید مناسب باشد و توانایی اداره کردن یک زندگی مشترک را داشته باشد.
  • ازدواج در فیلیپین باید به صورت رسمی برگزار شود و معتبر شناخته شود.
  • افراد زیر 18سال حتی با رضایت والدین نمی توانند ازدواج کنند.
  • ازدواج در سنین 18 تا 21 سال، تنها با رضایت والدین امکان پذیر است اما در صورتی که والدین در قید حیات نباشند، با ارائه گواهی امضا شده و به همراه داشتن 2شاهد امکان پذیر است.
  • حضور والدین در مراسم ازدواج برای افرادی که بین 22 تا 25 سال هستند الزامی است، اما اگر والدین با ازدواج شما مخالف هستند، باید قسم بخورید که به آن ها اطلاع داده اید و آن ها امتناع کرده اند.

تمام زوج هایی که قصد ازدواج در فیلیپین را دارند، اگر به بدون هیچ مشکلی به مدت3سال در این کشور زندگی کنند، اقامت دائم به آن ها تعلق می گیرد.

مهاجرت به فیلیپین از طریق کار 

مهاجرت به فیلیپین از طریق کارمهاجرت به فیلیپین از طریق کار، برای متقاضیانی که از مهارت بالایی در زمینه ساخت و ساز و یا گردشگری برخوردار هستند بسیار ارزشمند است. برای کار در فیلیپین ابتدا توانایی مالی شما بررسی می شود، در صورت تایید میزان شانس شما برای کار در این کشور و دریافت ویزا افزایش می یابد. به طور کلی فیلیپین از اقتصادی پر رونق برخوردار است، از این رو نرخ بیکاری در این کشور همواره رو به کاهش است.

ویزای کاری فیلیپین و بررسی شرایط

ویزای کاری فیلیپین

اگر میزان سرمایه لازم برای شروع یک تجارت پرسود در فیلیپین را داشته باشید، می توانید برای دریافت ویزای کاری اقدام نمایید. برای شروع کار در شرکت، ابتدا باید از وزارت کار مجوز لازم را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که هر ویزای کار برای یک کسب و کار صادر می شود، اگر می خواهید شغل مورد نظرتان را تغییر دهید باید مجددا برای ویزا درخواست دهید.
برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل دارند به صورت کوتاه مدت در فیلیپین مشغول به کار شوند، ویزای کوتاه مدت نیز صادر می شود و جای هیچ نگرانی نیست.

مهاجرت به فیلیپین از طریق تولد
در سال های اخیر اخذ اقامت و تابعیت در کشور فیلیپین رواج کمتری داشته است اما با وضع قوانین جدید، دریافت اقامت فیلیپین آسان تر شده است. مهاجرت به فیلیپین از طریق تولد، طبق سه حالت زیر امکان پذیر است:

مهاجرت به فیلیپین از طریق تولد

  1. حالت اول:اگر والدین فرزند تازه متولد شده تابعیت کشور فیلیپین را داشته باشند، به فرزند نیز تابعیت و اقامت تعلق می گیرد.
  2. حالت دوم:در صورتی که والدین کودک نامعلوم باشند و قصد داشته باشند اقامت این کشور را برای فرزند خود اخذ نمایند، دولت فیلیپین با در نظر گرفتن قوانین سعی می کند که تابعیت این کشور را به کودک بدهد.
  3. حالت سوم:اگر پدر و مادر فرزند تابعیت کشور فیلیپین را نداشته باشند در صورتی که وضعیت مالی آن ها مناسب باشد، می توانند اقامت و تابعیت این کشور را برای فرزند خود اخذ نمایند.

مهاجرت به فیلیپین از طریق بازنشستگی
مهاجرت به فیلیپین از طریق بازنشستگی با رعایت قوانین برای متقاضیانی که در سنین بازنشستگی قرار دارند، امکان پذیر است.
مهاجرت برای بازنشستگانی که حقوق دریافتی آن ها حدود 800دلار باشد و همچنین سپرده ای با ارزش 10هزار دلار در یکی از بانک های فیلیپین داشته باشند، می توانند اقدام به مهاجرت نمایند.

مهاجرت به فیلیپین از طریق بازنشستگی
برای آن دسته از بازنشستگانی که حقوق مشخصی دریافت نمی کنند، اگر قصد مهاجرت داشته باشند باید یک مبلغ تعیین شده را در مدت زمان معلوم، در یکی از بانک های فیلیپین سرمایه گذاری کنند. متقاضیانی که سن آن ها بیش از 50سال است، باید تا مبلغ 20هزار دلار را در نظر بگیرند تا بتوانند برای مهاجرت اقدام نمایند.

مهاجرت به فیلیپین از طریق سرمایه گذاری
سرمایه گذاری در کشور فیلیپین یکی از راحت ترین روش ها برای اخذ اقامت محسوب می شود. به دلیل ثبات اقتصادی، بازارهای پررونق صادرات و واردات و ایجاد یک فضای تجارتی مطمئن در فیلیپین، این کشور باعث جذب سرمایه گذاران فراوانی از سرتاسر نقاط جهان شده است. از روش های مختلفی می توان شروع به سرمایه گذاری در فیلیپین نمود که در بخش مهاحرت به فیلیپین از طریق سرمایه گذاری به طور کامل شرح داده ایم.

مهاجرت به فیلیپین از طریق تحصیل
فیلیپین با پیاده سازی نظام آموزشی قوی و ارائه مدارک معتبر تحصیلی باعث شده است تا عده ی زیادی از متقاضیان این کشور را برای مهاجرت و تحصیل انتخاب نمایند. از مهمترین مزایای مهاجرت به فیلیپین از طریق تحصیل، می توان به اخذ اقامت دائم اشاره نمود. آزمون هایی که در دانشگاه های خصوصی فیلیپین برگزار می شود بسیار سخت تر از آزمون های دانشگاه های دولتی است، در هر صورت برای تحصیل در دانشگاه های فیلیپین باید در این آزمون ورودی شرکت نمایید و نمره ی قبولی لازم را کسب کنید. پس از گذراندن تحصیلات در هر مقطع تحصیلی دولت فیلیپین فرصتی را در اختیارتان قرار می دهد تا شغل مرتبط با رشته ی تحصیلی خود را جست و جو نمایید و به استقلال مالی در فیلیپین دست یابید

سخن آخر...
مهاجرت به فیلیپین و بررسی برخی از روش های مهاجرت توسط کارشناسان مهاجرت 724 مورد ارزیابی علمی قرار گرفت. در نهایت می توان گفت مهاجرین بسیاری کشور آسیایی فیلیپین را به دلیل توسعه گردشگردی که در رتبه بین المللی قرار گرفته است، برای مهاجرت انتخاب می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های مهاجرت به بخش های دیگر سایت مهاجرت724 مراجعه نمایید.