خرید ملک در قبرس؛ اخذ اقامت قبرس با خرید ملک

خرید ملک در قبرس،شرایط اخذ اقامت و تابعیت از طریق خرید ملک و استاندارهای سرمایه گذاری در این مقاله گردآوری و تنظیم شده است.
آیا اخذ اقامت دائم قبرس از طریق خرید ملک امکان پذیر است؟حداقل سرمایه برای خرید ملک در قبرس چقدر است؟با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

شرایط خرید ملک در قبرس

کشور قبرس در جنوب ترکیه واقع شده است و جزء سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. قبرس دارای مناظر بسیار زیبا با آب و هوای مطلوبی است. شهر زیبا و رویایی نیکوزیا پایتخت این کشور است. واحد پول قبرس یورو و ترکی استانبولی و یونانی زبان رسمی این کشور است.
اقتصاد این کشور بر پایه ی صنایع آزاد است و محصولاتی مانند محصولات کشاورزی، انواع پوشاک و تنباکو را به سایر کشورها صادر می کند، از این رو مورد توجه بسیار از سرمایه گذاران قرار گرفته است. 

شرایط خرید ملک در قبرس
هر یک ازمتقاضیانی برای خرید ملک در قبرس هدف های متفاوتی دارند. ممکن است عده ای از افراد قصد زندگی در این کشور را داشته و به دنبال خرید خانه در قبرس باشند، و عده ی دیگر  جهت سرمایه گذاری اقدام به خرید ملک نمایند. 
موقعیت خرید ملک از لحاظ جغرافیایی در مناطق مختلف کاملا متفاوت است برخی از مناطق قبرس به دانشگاه ها و برخی دیگر به زمین گلف نزدیک است، از این رو قیمت ملک با توجه به میزان بودجه سرمایه گذار کاملا متفاوت است بنابراین سرمایه گذاران می توانند با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید ملک نمایند.
و در آخر امکان خرید ملک تنها برای سرمایه گذارانی که بالای 18سال را داشته باشند وجود خواهد داشت.

مزیت خرید ملک در قبرس

  • با خرید ملک در قبرس شما شهروند اروپایی محسوب می شوید
  • با خرید ملک اجازه کار، تحصیل و سرمایه گذاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را خواهید داشت
  • امکان سفر به 165 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا
  • امکان اخذ پاسپورت برای خانواده خود با پرداخت مبلغ 500هزار یورو
  • پایین بودن نرخ جرم و بالا بودن امنیت در قبرس

اخذ اقامت قبرس از طریق خرید ملک

یکی از روش های آسان برای دستیابی به اقامت دائم قبرس سرمایه گذاری از طریق خرید ملک است. با اخذ این نوع اقامت تنها اجازه زندگی در این کشور را خواهید داشت.

اخذ اقامت قبرس از طریق خرید ملک
برای حفظ اقامت بهتر است که هر دوسال یکبار تنها یک روز در قبرس حضور داشته باشید در این صورت بعد از گذشت 7سال امکان اخذ تابعیت نیز برای شما وجود خواهد داشت. 

شرایط اخذ اقامت و تابعیت در قبرس از طریق خرید ملک

از مهمترین شرایط اخذ اقامت قبرس می توان به موارد زیر شاره نمود:

  1. خرید ملک در قبرس:برای دستیابی به اقامت این کشور باید ملکی با ارزش 300هزار یورو خریداری نمایید.
  2. سپرده بانکی در قبرس:بهتر است در یکی از بانک های قبرس مبلغ 30هزار یورو به مدت 3سال حفظ کنید.
  3. اثبات درآمد سالیانه:باید به دولت قبرس ثابت نمایید که درآمد کافی برای زندگی در قبرس را دارید.
  4. اگر خواهان تابعیت و اخذ پاسپورت قبرس با خرید ملک هستید باید به طور مداوم در این کشور زندگی کنید، در این صورت قادر خواهید بود بعد از گذشت 7سال جهت اخذ اقامت و تابعیت اقدام نمایید.
  5. برای خرید ملک نیازی به ارائه مدرک زبان و انجام تست پزشکی نخواهد بود.
  6. مدت زمان اخذ اقامت قبرس کاملا بستگی به میزان سرمایه گذاری شما دارد. شخص متقاضی می تواند با خرید دو ملک در کمتر از 2ماه اقامت این کشور را اخذ نمایید.

در پایان...
می توان گفت که خرید ملک در قبرس و شرایط اخذ اقامت و تابعیت در این مقاله به طور کامل شرح داده شد. خرید ملک یکی از زیرمجموعه های سرمایه گذاری در قبرس محسوب می شود که در نهایت منجر به اخذ اقامت و تابعیت خواهد شد. پیشنهاد می کنیم قبل از مهاجرت به قبرس و اقدام به سرمایه گذاری این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا یک سرمایه گذاری موفق را تجربه کنید.